15 augusti 2010

Träningsvärk

Nu har mitt nya liv startat och därmed grym träningsvärk. Ett hårt bodypump-pass har fått mina muskler att skaka och det finns inte en droppe vätska kvar i kroppen. Kunde knappt ta ut linserna, min arm orkade liksom inte ta sig upp. Men jag ger inte upp - 5 såna pass och jag är pågång. Det är nu två år sen jag tränade pump och då var jag riktigt flitig med reslutat. Jag är i alla fall mycket nöjd med mig själv även om jag inte kommer kunna röra mig imon...Och nä - tyvärr är det inte jag på bilden men tänkte se ut så till beach 2011!

4 kommentarer:

  1. Ewa, du är mycket snyggare än den där muskelknuttan!

    SvaraRadera
  2. Mia - Tack för att du försöker uppmuntra mig:)

    SvaraRadera
  3. Du kommer lyckas, kämpa på!!

    SvaraRadera
  4. Tack Daniel, det behöver jag:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna och jag blir barnsligt glad