12 augusti 2010

Affärsplan eller inte

Ja ja, jag vet. Man ska alltid göra en affärsplan innan man drar igång. Den ska innehålla affärsidé, beskrivning av verksamhet, tillvägagångssätt m m. Och så ska den innehålla budgetplan, hm. Måste jag verkligen göra allt detta? Jag har ju allt i huvudet, liksom som en film. En del menar att det kan man hoppa över, det är bara att köra på. Köra på...?!  Å andra sidan så har jag ju gjort det förr, affärsplan alltså. Den gången tog det två dagar att göra, hela dagar x två personer. Så den här gången bör jag bli klar på en dag. O så har man faktiskt nytta av den så man inte spårar ut helt i det blå. Nä - nu bestämde jag mig. Jag gör det, men budgetplanen den får vänta ett litet tag.

Fortsättningen följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna och jag blir barnsligt glad