14 augusti 2010

Jag vill också vara med...

Just nu är jag avundsjuk på min dotter 16 år, på riktigt. Då får man göra allt det där som liksom är förbjudet i min ålder. Åka på språkresa till Englad t ex. Inte finns det språkresor för oss i mogen ålder? Eller finns det? Nä, nu ska jag inte var så barnslig, så - sluta upp med det där Ewa. Allt har sin tid. Igår kom äntligen min Sara hem efter tre långa veckor och hon verkade inte alls förstå varför jag ville veta allt, precis allt.  Det är inte så att jag är nyfiken, jag vill ju bara också vara med...


Jag menar tänk att få göra allt det där varje dag, som typ

Svalka fötterna med kompisar
Dricka chailatte varje dag


Åka bananbåt
Surfa


Gå på disko
Äta skräpmat


Åka gocart
Ta en tripp till London


Bowla




Shoppa helt galet

Testa sina fotokonster

Jo förresten, de pluggade visst oxå. Och ja jag vet, man behöver inte vara sexton för att göra allt det där...


2 kommentarer:

  1. Fina foton hon tagit dottern din! Gillar surfingbrädorna och den sista särskilt med speglingarna i vattnet.
    Och du, man är inte äldre än man gör sig!

    SvaraRadera
  2. Nej, det är sant Mia. Jag ska genast skärpa till mig:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna och jag blir barnsligt glad