11 augusti 2010

Äntligen klockren affärsidé

Jag har kommit på det! ÄNTLIGEN! en klockren affärsidé. Tänk att jag funderat i så många år, alla möjliga idéer som redan finns och inte finns. Men inget har kommit direkt från hjärtat. Men nu så, nu har jag det. Och det är inte vad som helst heller, det finns inte någonstans att köpa men alla vill ha det (även om de inte vet om det än). Vill börja direkt men vet bara inte hur! Vill fråga någon men vågar inte avslöja för mycket. Nu får jag börja klura för denna idé släpper jag inte i första taget. Nej, jag tänker inte avslöja något, inte ännu. Även om risken är liten att idén blir snodd med tanke på hur många som tittar in hos mig. Åh va jag är glad, tralala, tralala!!


Så nu är det bara att kasta sig ut i det okända, och fortsättningen följer hur det går... 

5 kommentarer:

  1. Guuud så nyfiken jag blir!!! Får jag vara med???

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande :) Nu vill jag höra mer.

    SvaraRadera
  3. Ojdå, nu har jag gjort er nyfikna. Men tyvärr vågar jag inte avslöja något ännu. Behöver fundra nu hur jag går tillväga och ta hjälp av någon som jag kan lita på:)

    SvaraRadera
  4. Ja Mia, du ska få veta bland de första. Och förresten - jag kommer behöva en fotograf...

    SvaraRadera

Kommentera gärna och jag blir barnsligt glad