8 januari 2011

MyDog 2011

Nu är jag är riktigt sur. Känner mig diskriminerad. Matte ska på MyDog-mässan och jag får inte följa med. Kan ni tänka er att jag som hund inte får gå på hundmässan. Det är bara för de som tävlar. Men vill de inte ha riktig publik? Jag menar, tänk om vi hundar gick och kolla på en fotbollsmatch och inga människor fick följa med. Nä - det skulle väl aldrig ske.
Matte har lovat köpa nåt gott till mig, så vi får väl se om det kan få mig glad...


Jag är lite förvånad också, så att jag tappar hakan faktiskt. Undra om detta går att anmäla på nåt sätt...?

Men ser ni inte vad söt jag är. Jag skulle ju faktiskt vinna hela skiten lätt.
Det tycker i alla fall min snälla matte, puss på dig matte
Ja min älskade Milou, du skulle vinna alla priser. Du är bara bäst, puss på dig!!!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hittade hit från LeiaMias blogg.
    Blev nyfiken när jag läste att du hängde en bra stund vid Dansk-svenska gårdshundarna.
    Det är ju inte så konstigt.
    Skaffaren & Balder Karlsson

    SvaraRadera
  2. Visst är de fina gårdisarna. Jag skulle nog kunna tänka mig ett gäng av såna. Om jag hade en gård förstås, en stor sådan, o så skulle jag inte jobba men ändå få en inkomst. Är det möjligt tro...?

    SvaraRadera
  3. Jag skulle hemskt gärna vilja se dina bilder från My Dog oxå!

    SvaraRadera
  4. Hej Ewa, så finna bilder du tog på mässan. Vi kom aldrig iväg tyvärr. Håller med Milou att det är orättvist att de inte får följa med och ha lite kul med alla som bara väntar på sin tur att tävla. Tänk vad livat det skulle ha våra små gårdisar.De skulle älska det!

    SvaraRadera
  5. Hej, Ewa! Jag var också på My Dog och Nikita var också ledsen att hon inte fick följa med :) Men det var livsfarligt att gå dit, för min dotter Nina följde med och hon skulle promt ha en fransk bulldog med sig hem... Jag fick typ slita henne ifrån dessa små söta frallisar. =)

    SvaraRadera

Kommentera gärna och jag blir barnsligt glad