15 januari 2011

Godingar från MyDog 2011

På Mias begäran lägger jag in lite bilder från MyDog-mässan. Har inte så bra koll på alla raser. Men det har Mia, som tur är. Dansk-svensk gårdshund kan jag förstås och de får naturligtvis vara först i bild. 

Två halvsyskon, liten och stor, väntar på sin tur att få visa upp sig, visst är vi söta!

Redo för start...

 Blir det bra så här?



 En ryamatta? Nä så oförskämt, jag är en underbar Bergamasco 
Alpernas herde med ett hjärta av guld.



 Stilig!

Italiensk vinthund med världens vackraste ögon!

Antikens hund -  Farauhund.

 Bara kronan som fattas!

Klara Zimmergren passerade oss med sin stiliga Ariendalterrier.
Denna tillhörde dock någon annan lycklig ägare.

Inget kan störa dessa två sömniga. Kan det vara rasen schnauzer?

Duktiga polishundar!


1 kommentar:

  1. Ja, vad kul! Fina bilder du fick på de dansksvenska! Alla mina blev suddiga...

    SvaraRadera

Kommentera gärna och jag blir barnsligt glad