6 september 2010

Objudna gäster

Vetenskapens värld presenterade idag mikroskpiska små djur som skulle kunna vara söta om de bara inte fanns i våra sängar, hjäk - hu. Fick veta att i en vanlig matta kan det finnas hundratusenals av dessa kryp på en kvadratmeter. Och just då satt jag så fint på min ryamatta och tuggade på en god macka. Blev mätt väldigt fort och flyttade till skinnsoffan i tron att där är det mindre av dessa. Har stor lust att dammsuga hela huset men tyvärr ingen ork just nu. Tur att jag har piskat madrasserna och bytt sänglakan igår - Godnatt!

1 kommentar:

  1. Men Ewa!!!!!!!! Bläh!!!!!!!!! Sånt där vill man inte veta!!!!!
    Men vad kul att du också gillar muminmuggarna! Jag måste få se vilka du har! På fredag ska det ju REGNA, men annars promenerar jag gärna en sväng på eftermiddagen, sådär vid 3-4-tiden kanske?

    SvaraRadera

Kommentera gärna och jag blir barnsligt glad