10 september 2010

Jag har gjort det...

...ringt "tv-mannen". Tog mig i kragen, tänkte att det får bära eller brista. Så nu ska jag till Stockholm och träffa en expert på området för min affärsidé. Han försökte in i det sista få mig till att vända mig till någon lokal rådgivare, men något fick honom till slut att säga ja. Så nu har jag två veckor på mig att förbereda mig med en presentation och massor med frågor. Är mest rädd för att han ska säga - lägg ner... Han kan ju detta trots allt bäst och jag vill sååååå gärna att han ska tycka att detta kan vara hållbart. Om jag så får ett litet positivt svar från honom då kör jag. Om inte så får jag ta tag i min "plan B". Vi får se...

 Och, biljetten är bokad så klart...

2 kommentarer:

  1. Du är så modig Ewa!!! Jag blir alldeles imponerad! Säg till om du ändå behöver någon som följer med och håller handen... Heja dej!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, just nu känns det som jag behöver någon att hålla i hand. Men vågar man inget så vinner man inget...

    SvaraRadera

Kommentera gärna och jag blir barnsligt glad