24 juli 2010

Husbilsvecka i Bohuslän

Årets husbilssvecka med kompisen Lena och våra "minsta" barn (de är ju inte så små längre) gick till vackra Bohuslän. Vi har alltså svikit Skåne och de östra delarna av Sverige. Vad gör man inte för att se lite nytt. Vi har latat oss, ätit gott, shoppat och solat. Husbilen stod så fint på Solviks camping som jag bara måste rekommendra. Den absolut bästa camping jag varit på. Duscharna var rena drömmen, kunde lika gärna varit på ett fint spahotell, bara det är värt ett besök.



Sara är inte bara bra på att fota, det ska även vara konstnärliga bilder. Jag tycker hon har
lyckats riktigt bra




Normalt brukar kanske toaletter och duschar inte vara det mest intressanta men jag kunde
inte låta bli. De är placerade i en liten innegård där varje familj eller en själv går in i sitt
egna lilla hus. Sen är det bara till att välja, kanske en dusch eller ett bad.



För de små finns det att välja mellan beroende på hur stor man är - tripp, trapp, trull
Det finns även minitoaletter och miniduschar, så sött!

För den allra minsta finns ett litet badkar

Ja, t o m hundar har en egen dusch och hårfön



1 kommentar:

  1. Hundspa, wow! Så flott är det inte på Krokstrands camping precis...

    SvaraRadera

Kommentera gärna och jag blir barnsligt glad